سازمان‌های زیرمجموعه بنیاد حفظ آثار بر اساس مخاطب‌شناسی شکل گرفتند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

   پایگاه مردمی ارتش::رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به نسل جوانی که الان در کشور وجود دارد و پیشرفت‌هایی که در حوزه IT انجام شده، مسلم است که مفاهیم دفاع مقدس را باید با استفاده از همین ابزار به عموم مردم معرفی کرد.
سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به تاسیس سازمان‌های جدید در بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: ما برای رسیدن به اهدافی که در اساسنامه بنیاد، یعنی سیاست‌گذاری، هدف‌گذاری، هدایت، نظارت و حمایت در امر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مشخص شده است تحولات متناسب با نیازهای روز جامعه را در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایجاد کرده‌ایم و امیدواریم به اهداف از پیش تعیین شده در این موضوع برسیم.

وی افزود: بنیاد تمام این تحولات را در جهت ترویج فرهنگ شهادت، جهاد، مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی در کشور و تحقق این وظیفه مهم انجام داده‌ است و امیدواریم وجود این تحولات بتواند ما را به انجام وظایفمان  نزدیک‌تر کند.

سردار کارگر با تاکید بر این‌که ما هرچه‌قدر هم که تلاش کنیم، نمی‌توانیم ارزش‌های دفاع مقدس را آن طور که باید و شاید نشان دهیم، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم از رزمندگان اسلام، خانواده‌های شهدا و جانبازان تقدیر و تشکر شایسته و متناسب با زحمات ایشان داشته باشیم اما حرکت در این راستا وظیفه‌ بنیاد است و تشکیل سازمان‌های جدید هم به همین منظور صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که سازمانی می‌تواند زنده و پویا باشد که خود را متناسب با اقتضائات زمان به‌روز کند، گفت: یکی از مسائل مهم این است که با توجه به نسل جوانی که الان در کشور وجود دارد و پیشرفت‌هایی که در حوزه IT انجام شده، مسلم است که مفاهیم دفاع مقدس را نیز باید با استفاده از همین ابزار به عموم مردم معرفی کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ‌ما در مورد تشکیل سازمان‌ها با توجه به مخاطب‌شناسی و ذائقه‌سنجی که در پایش محیط داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این سازمان‌ها باید متناسب با شرایط فرهنگی و نیاز نسل جوان کشور برای معرفی دستاوردهای دفاع مقدس تشکیل شوند.

سردار کارگر در خصوص وزارتخانه و ارگان‌هایی که می‌توانند در پیشبرد اهداف بنیاد به منظور ترویج ارزش های دفاع مقدس ایفای نقش کنند، تاکید کرد: همهٔ وزارتخانه‌ها، به‌خصوص وزارتخانه‌هایی که با موضوع فرهنگ و دفاع مقدس ارتباطی مستقیم دارند، مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه آزاد می‌توانند بیشترین نقش را در همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا